juf-zoe-op-reis.reismee.nl

Dag 1

Hallo allemaal!

Zondag begon in alle vroegte mijn reis naar Göteborg in Zweden. (Weten jullie waar Zweden ligt? Zo ja, wijs het eens aan op de kaart) ?Terwijl jullie nog heerlijk in jullie bed lagen, was ik al vroeg op moeten staan. ?Ik moest om 06:00 uur in de auto zitten op weg naar het vliegveld Schiphol in Amsterdam.

?Dit was heel erg vroeg, maar ik wist dat dit een leuke reis zou gaan worden en vond het daarom niet zo erg, om al zo vroeg op pad te zijn. We stapten om 12:15 in het vliegtuig en landde rond 13:30 in Göteborg.

De vlucht is erg goed gegaan, toen we eenmaal boven de wolken vlogen had ik een erg mooi uitzicht! Als je tussen de foto's kijkt zul je deze terugzien.

Om 15:00 uur na een halfuurtje in de bus te hebben gezeten kwamen we aan in ons hostel. (Zie kamer foto)
Nadat we onze spullen een beetje een plekje hadden gegeven, want zoals jullie kunnen zien liggen we met zijn vieren op een kamer en is er weinig plaats om onze spullen op te bergen. Zijn we een stukje door de stad gaan wandelen. Mijn eerste indruk van de stad is heel leuk. Er staan heel veel mooie oude gebouwen maar ook heel veel nieuwe moderne gebouwen. De grootte van de stad Göteborg kun je vergelijken met Maastricht. Na deze stadswandeling was het tijd om te gaan slapen want maandag was het weer vroeg dag voor ons.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!